Тя и Той
Rozali.com » Интимно » Раздяла » Не поддържайте връзка, която се крепи на компромиси
Коментари за: Не поддържайте връзка, която се крепи на компромиси
« Към статията · Добави коментар
От Росен (Гост)
Публикувано на 27.09.2006 18:28:18
Отговори на Росен | Добави коментар- Srtanna, твоите думи само потвърждават мнението ми, че има жени, които просто не стават за семейство (както има и такива мъже, де). Значи любов, брак, деца, грижи за семейството, нещата малко се поизтъркват и дай сега да си сменим мъжа така както изтривалката пред вратата, така ли? Аз лично това не го разбирам. Ако ще е така, въобще защо да го почваме, та и децата, които са абсолютно невинни да страдат.
И аз, а предполагам и ти не говорим за мъжете описани от Sani и Вери. Абсолютно съм съгласен, че има бракове, които са били грешка още при създаването си, но една жена с акъла си не го разбира това чак на 10-тата година, когато влиза в кризата на 30-те, а доста по-рано и ако има себеуважение - събира си багажа и си тръгва, Но да ми говорите за връзки, изчерпали се след 10-15 години нормални взаимоотношения е най-малкото безотговорно. Не зная, може би всичките, които пишете в тази тема сте се развели, но абсолютно съм сигурен, че ако ситуацията не е била толкова екстремна, сте го направили заради появата на друг мъж, който обаче в последствие се е оказал, че също не е този с който искате да остареете...Този етап от развитието в семейството наистина се нарича "криза на 30-те при жената" и ако не си давате сметка за това, после си остават само страданията...И пак повтарям - вторият опит е същия като първия, само дето е втори и след него няма време за нищо....
От Kep (Гост)
Публикувано на 27.09.2006 11:01:13
Отговори на Kep | Добави коментар- Ехаааа, Вери и Сани, ама това, което сте описали, мъже ли са?! Много ясно, че една жена не може да остане с такъв елемент. Ако ще и цяла детска градина да имат.
От Лия (Гост)
Публикувано на 27.09.2006 10:33:02
Отговори на Лия | Добави коментар- БРАВО, ВЕРИ!!!!!
От Sani (Гост)
Публикувано на 27.09.2006 09:30:18
Отговори на Sani | Добави коментар- вери е много много права\за съжаление\аз лично бях в позицията на "изстривалка" в продължение на 7г и постоянно се опитвах да угаждам на мъж -комплексар-каквото и да правех все не беше добро ,ако си мълчах за да не се заяжда -Защо ми мълчиш?Ааааааааааа така ли ще видиш ти ,ще ми се надуваш,а?и обратното-Затвори си гадната уста!!!-когато се опитах да кажа нещо .И в крайна сметка аз малко по малко за тези години се загубих като човек,обезличих се !и в името на какво-на нашето дете ,за което преди 2дни ТОЙ ми каза -щом си го взела с теб и не живее в нашия дом-то не ме интересува-гледай си го ти!!какъв мъж и баща е този ,за който си правил години наред компромиси и си се опитвал всячески да угодиш а той не те е признавал за нищо освен за чистачката в къщи и някоя която ще влачи с него когато трябва да се отиде някъде семейно!?НЕ смятам че ние жените трябва да се превръщаме в бледа сянка на комплексирани мъже и да търпим простотии и да правим до безкрай компромиси!
От Rossi (Гост)
Публикувано на 27.09.2006 04:52:01
Отговори на Rossi | Добави коментар- абе то така се казва ама ...всеки го преживява по различен начин. Нека всички се обичат и да са много щастливи.
От Srtanna (Гост)
Публикувано на 27.09.2006 00:46:51
Отговори на Srtanna | Добави коментар- Изчерпана връзка, Росене, след 10 години, а още по -добре 15 - децата са почти порастнали. Започват да се отделят от мама и тате и ти започваш да се вглеждаш в човека до себе си. Идва момента,когато започваш да си по-свободна и разбираш,че до себе си имаш човек с когото сте на общ бюджет и общи отговорности към деца. И общите неща свършват почти до тук. тогава си задаваш въпроса - С този ли човек искам да остарея? Децата са пораснали, сега мога да се запитам и аз какво искам и от какво имам нужда, и дали човека до мен се вписва в картинката.
От Росен (Гост)
Публикувано на 26.09.2006 23:25:23
Отговори на Росен | Добави коментар- Вери, от къде толкова неприязън към мъжете???
Аз съм сигурен, че ако някой си търси поводи и причини, той ще си ги намери. Било то съпругата или съпруга. И ще опише семейния живот в такива черни цветове, че накрая никой нищо няма да може да види. Е, сега сложи си ръка на сърцето, позамисли се, огледай се и намери поне едно ИДЕАЛНО семейство...Ако човек ти повярва сляпо на думите, то семейството е Mission Imposible.
А истината е, че бракът е низ от компромиси. И от двете страни. Компромиси, които се правят в името на общи цели и интереси. Пак повтарям - и от двете страни. Не гледай толкова едностранчиво на нещата. А повярвай ми, смяната на човека до теб, в общия случай, не води до по-добро. И какво стана с децата в този момент???
От Вери (Гост)
Публикувано на 26.09.2006 21:56:13
Отговори на Вери | Добави коментар- Росене, лесно ти е на теб да говориш като си мъж, а способен ли си да се поставиш на мястото на една жена? А ако онова, което те чака при даден мъж не са 3 вечери в седмицата с УЖАСНА свекърва, а истински кошмар? А ако не си се родила, за да бъдеш просто нечия изтривалка? Какво става тогава, а? А ако усетиш, че той иска само домашна прислужница и някой да го забавлява и все по-трудно се прикрива? Че не се гордее с това, което ти си постигнала, иска да те откаже от професия, за която си мечтала цял живот, ограничава ти свободата, държи ти сметка за всяка покупка, която не е практична, цупи се, никъде не те извежда... ??? Какво, да се търпи ли подобен ад? И затова ли е жената в днешно време - само в кухнята да си стои, да ражда деца и да ви обгрижва? Че то така, рано или късно и до домашно насилие се стига, защото на мъжа все му е малко! Кога ще се научите, че жената не ви е даденост и за нея трябва да се борите всеки ден?
Естествено, че ще се бяга от подобни неща. Липсата на равенство и зачитане не трябва да бъдат толерирани. Не може един човек да те смазва като личност и ти да търпиш, за да не си сама.Или да се чувстваш благодарен, че поне не пие и не изневерява - та това е най-малкото, което можеш да поискаш! А децата? В такава среда ли се възпитават - да бъдат лицемерни, да лъжат, да се преструват? Какво трябва да се случи, за да разбереш, че нещо се е изчерпало - някоя трагедия? По-добре е да напуснеш, докато още си в състояние да си спомняш само хубавото, което сте преживели, отколкото да стигнеш дотам да мразиш и да унижаваш и ти от своя страна.
От Росен (Гост)
Публикувано на 25.09.2006 21:00:46
Отговори на Росен | Добави коментар- Поздравления Кисс!!! Единственото разумно мнение тук. Явно тук пишат жени, които никога не са градили нищо, за да махат ей така с лека ръка...А за автора на статията - ще си спестя коментара, за да не се изчервявам като го пиша.
Искам да попитам всички вас какво означава изчерпана връзка при 10 години брак например и 2 деца? Говоря за нормални взаимоотношения - без изневерите, насилието, алкохолизма и работохолизма. Някой от вас има ли подобен семеен стаж и наблюдавал ли е как се изместват приоритетите в семейството. Та нима една за жена не е по-важно децата й да са обичани, да са осигурени, да са спокойни и защитени, отколкото нетърпимостта й към 3-те вечери месечно със свекървата????
Авторът или е хлапе на 20-на години или влиза в категорията "отегчена домакиня в кризата на триисетте", която не знае какво иска от живота...
По-глупаво нещо не бях чел скоро и се надявам никога да не прочета...
Иначе мили дами - опитайте някой от съветите дадени тук спрямо мъжете си и ще видите ефекта. Повярвайре ми ще се изненадате.
От Би (Гост)
Публикувано на 25.09.2006 05:10:21
Отговори на Би | Добави коментар- Съгласна съм със Съдба. Статията не само, че е суха, но тя е и абсолютно безплодна. Очевадно, е че авторът просто няма никакъв опит в подобна ситуация и че това са "съвети" взети под наем кой знае от къде. Ако жената е решила да си тръгне - просто трябва да го изпълни. Абсолютна ГЛУПОСТ е да се работи в посока мъжът да поеме инициативата за раздялата като го вкарваме в какви ли не капани... Цялата тази игра би отнела огромно време, да не говорим за усилията и от двете страни, нервите и престуването. Не разбирам кому е нужно цялото това преструване??? Още повече, че статията споменава жени, които "не искат да наранят чувствата".... Такава жена би решила въпроса с достойнство и открит разговор.
«Най-нови « 1 2 3 4 5 6 » Най-стари»
Коментари за: Не поддържайте връзка, която се крепи на компромиси - Резултати 21 - 30 от 75
Добави коментар
Внимание: Задължително е писането на кирилица. Текстовете написани на латиница ще бъдат изтривани или конвертирани машинно, при което са възможни грешки.


